6. Mindennek a teteje



Kicsit rövidebb lett a többinél de sajnos ennyire tudtam feljönni. Remélem tetszik.

Még mindíg nem eszméltem fel a meglepetésből amikor újra megszólalt.
-Tudom. Már rég el kellett volna mondanom, de mindíg lett valami más.
Erre felszisszentem. Naná. Vagy inkább halogatta. Bár most már semmit sem jelent. Én Jaredet szeretem és ezt semmi, de semmi nem tudja befolyásolni.Felálltam a székről és közelebb mentem hozzá. Volt egy nagyon nagyon rossz sejtésem.
-Hol voltál eddig Seth?-kérdeztem egyre nagyobb balsejtelemmel.
Erre a kérdésre lesütötte a szemét. Eszembe jutott az amit Jared mondott:"Befejezed amit elkezdtél." Vettem egy mély levegőt és feltettem azt a kérdést, amit nem hittem volna hogy Seth nek fogok feltenni.
-Seth ugye az elmenetelednek semmi köze ahhoz hogy valaki megtámadta Jaredet?
A "valaki" szót rendesen megnyomtam.Mégjobban leszegte a fejét. Komolyan mint egy ovis aki ellopta a társa játékát.
-Na neeeee.-mondtam mostmár dühösen.
-Várj Ana megmagyarázom.
felszisszentem.
-Hogy akarod ezt megmagyarázni? Elmondanád??????
Vett egy mély levegőt és magyarázni kezdett.
-Oké. Amikor Jared utánad ment, nagyon aggódtam-ciccentettem, de úgy tett mintha nem vette volna észre.-és mikor egy napja már nem láttam sem Jaredet sem téged, utánatok mentem.Amikor megláttam hogy olyan közel van hozzád, - itt remegés futott végig a gerincén-eluralkodtak rajtam a farkas ösztönök.
Mikor látta hogy csak pislogok, értetlenül nézettrám, majd Jaredre.
-Te nem mondtál el neki mindent????
Jaredre felé kaptam a fejem. Mit nem mondott el nekem?A világon semmit sem értettem.Megint.Jared bocsánatkérőn nézett a szemembe.
-Huh.. Jared kérlek.Mit nem mondtál el nekem?-kértem.
Nem haragudtam de nem esett jól. Főleg hogy Ő nem mondta meg.
-Figyelj Ana nem így akartam hogy megtudd.-nézett rám még mindíg bocsánatkérőn.
-Mit nem akartál hogy így tudjak meg?- kérdeztem értetlenül.
Egyre hülyébbnek éreztem magamat. Jared lesütötte a szemét amíg beszélt.
-Ana én.... beléd vésődtem.
-Hogy mi????????-Az agyamban teljes volt a káosz.
Mint egy háborús övezet. Ez már sok volt le kellett ülnöm, ami nem sikerült mivel nem volt alattam semmi így stílusosan fenékre estem.Remek. Leégethetném magamat még ennél is jobban?????Seth fel akart segíteni de arrébb löktem a kezét, és lassan feltápászkodtam.Mély levegőt vettem.
-Na jól van. Mindent hallani akarok, és ne hagyjatok ki semmit. Ha igen kitekerem a nyakad.-mondta ezt a részt már Seth nek.
-Miért nekem?-kérdezte értetlenül.
-Hogy legyen okom rá. Na ugorjatok neki.-mondtam mérgesen.
Seth kezdett beszélni.
-Tehát a bevésődés olyan dolog, amire csak farkasok képesek. A bevésődés tárgya lehet férfi is és nő is attól függ hogy mien nemű a farkas. Tehát az illető farkas a bevésődéssel egy életre választ magának párt. Ha bevésődsz, olyan érzésed támad mintha ő lenne számodra a világ közepe. Az aki egyedül képes színt vinni az életbe, aki felderít ha bánatos vagy aki vígasztal.Aki nélkül az életed sivár unalmas, sőt felesleges. Akit szeretsz amíg csak élsz, és akár meghalni is képes lennél érte.-miközben ezeket mondta végig sokatmondón nézett a szemembe.
Nem tudtam elhinni. Én már azelött bevésődtem mielőtt tudtam volna róla. Az oktalan vonzás a szerelem amit éreztem, nem amit érzek mindvégig megmagyarázható volt, csak én nem tudtam róla.Felültem a mellettem levő székre, és lehajtottam a fejem, az ujjaimmal elkezdtem masszírozni az orrnyergemet.Halálos csend volt. Senki nem szólt egy szót sem. Végül Seth törte meg a csendet.
-Elhiszem hogy nehéz. Ilyen nem volt még a farkasok történetében hogy egy lányba egyszerre két farkas vésődött volna.....Ez mindenkinek teljesen új.
Hogy mi van?????? Seth is. Na ez már sok volt azonnal ki kell jutnom innen.Gyorsan felálltam és kiszáguldottam a szobából, és a kórházból., a városból.Ott bevetettem magam az erdőbe. Levetkőztem, és átváltoztam hihetetlenül könnyen. A ruháimmal a számban rohantam tovább.
"-Mi történt Ana?" hallottam Sam aggodalmas hangját.
Gondolatban végigpörgettem magamban az eseményeket.
"Ó. Gondolom most egyedül lennél."
"Igen."-válaszoltam türelmetlenül.
Egy pillanat múlva minden elcsendesült, És csak a puha avart hallottam a lábaim alatt. A La Push-i part felé vettem az irányt. Látni akartam az óceánt fodrozó hullámokat hogy lenyugtassam magam.

*****

A kedvenc helyemen voltam már vagy egy órája a gondolataim rabjaként.Nem tudtam elterelni a gondolataim,és igazából nem is nagyon akartam.Nem tudtam mit tegyek. Szeretem Jaredet. Seth et csak mint a testvéremet.De Seth belém vésődött, és tudom hogy attól nem szabadul meg az ember egész életében.Nem mintha akarna. Ha Jareddel maradok mi lesz Seth el? Ha elmegyek mindannyiunk életét megkeseríteném. Ha Seth el lennénk az is Csak Sethet tennéboldoggá, és őt is talán csak egy kis időre, és végül senki sem járna jól. Tudom enyém a döntés, és a döntéssel járó felelősség is. Jellemző. Hogy lehet valaki ilyen szerencsétlen romhalmaz? Uhhh anyám. Most mi a fenét csináljak?Nem tudom.Lépéseket hallottam a hátam mögül, de arra már nem volt időm hogy eltűnjek.Hátra fordutam és Jake állt előttem. Már csak ez hiányzott. Először nagy szemeket meresztett rám aztán hatalmas vigyor terült szét az arcán. Felkapott és körbeforgatott a levegőben.
-Jaj Ana hol voltál? Mit csináltál eddig? Már vagy három hete nem láttunk. Hogy hagyhattál otthon anélkül hogy mondtál volna bármit is?-még mindíg forgatott de egyáltalán nem esett jól.Erősen eltoltam magamtól mire 1 méterre tőlem a földre esett. Hatalmas megdöbbenést olvastam ki a szeméből. Erre nem bírtam tovább, elsírtam magam csak úgy ömlöttek a könnyek a szememből.A lábaim felmondták a szolgálatot, úgyhogy a földön sírtam tovább. Nem bírtam tovább muszály volt kiadnom magamból. Ez az egész Jareddel és Seth el túlterhelt.
-Én Jaredet szeretem.-bukott ki belőlem, miközben még mindíg sírtam.
Hallottam ahogy Jake óvatosan közelebb jön, és éreztem ahogy átfogja a vállam.
-Jól van Ana nyugodj meg.Nyugodj meg.-csitítgatott csendesen.
-MI a francot csináljak?-kérdeztem magamtól hangosan.
-Nem tudom Ana.-válaszolt Jake.-Nem tudom.
Nem. Nem ért semmit. Szerintem most már meg sem próbálja megérteni.Leráztam a kezeit a vállamról és bezsaladtam az erdőbe jó messze mindentől és összekhúztam magam az egyik fa tövében és sírtam, sírtam, sírtam.....

2 megjegyzés:

Sacaaa:D írta...

Szija!:D
Jó lett!:D
Siess a kövivel!:D
Pusszíí

Eszti írta...

köszi amint tudom felteszem a kövit is. mégegyszer köszi!